kolmapäev, 3. jaanuar 2018

Hommikutähe tekk

Head sõbrad!
Soovin Teile head uut aastat ja et uus aasta tuleks eelmisest parem 😊

Täna aga näitan ära Hommikutähe teki. Inglisekeelne nimetus on mustril Morning Star. Augustikuu alguses võttis grupp lapitehnika huvilisi õmblejaid nõuks selle mustri järgi õmblemise. Eestikeelse juhendi kirjutas Kätlin.
Suur tänu talle!

Kuid minu teki lugu saab alguse hoopis juulikuust. Nimelt tuli Tartu Hansapäevade ajal minu müügitelki üks ütlemata armas naisterahvas ja pakkus oma seismajäänud kangaid. Et ehk oleks mul, kui lapitehnikas õmblejal, nendega midagi asjalikku teha. Loomulikult olin ma kahe käega nõus 😊
Kui mul siis sügisel need ilusad kangad käes olid, soovisin pererahvale tänutäheks midagi vastu õmmelda. Pereema Ülle ütles, et neil endal polegi midagi tarvis, aga tütre voodile võiks küll ühe lapiteki teha. Sellel hetkel ma teadsin, et selleks tänukingituseks saabki Hommikutähe mustriga tekk. Teki andsin üle jõulupühade ajal koos heade soovide ja suurte kallistustega.

Selles tekis on vaid nõukaaegsed kangad, enamus Ülle enda antud, mõned minu varudest juurde pandud. Mõned neist kangastest olid lausa uued koos venekeelse hinnasildiga. Uus on vaid niit ja Mailise kaudu hangitud puuvillane vatiin. Seega 100% puuvillane tekk 😊 Teppisin mööda vaheribasid.
Teki mõõt on 150x220cm.


Teki tagumine pool on sama ilus 😊

Ja muster lähemalt ka:

------------------------------
Kui soovid omale sarnaseid tooteid, siis palun kirjuta mulle: lapitood@gmail.com 
Kui Sulle meeldivad mu tööd ja Sa tahad olla kursis minu tegemistega,

siis vajuta "meeldib" minu lehel: https://www.facebook.com/kaire.lapitood/

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar