neljapäev, 6. aprill 2017

Lapitöö koolitus läbi

Kallid sõbrad!
Mul on ülihea meel Teile kõigile öelda, et poole aasta pikkune lapitöö kursus Tallinnas on nüüd läbitud 😊 Kontkattunde oli Marja Matiiseni käe all vaid 36, kuid kogemust ja inspiratsiooni sai rohkem, kui ma iial oodata oskasin.

Marjal on hoopis teistsugune lähenemine lapitööle, kui ma seni olen kahe erineva õpetaja käe all kogenud. Ta ise ütleb, et on praktik, sellepärast.
Näiteks võin tuua kasvõi lähenemise värvide kokkusobitamise kohta... Meile koolis õpetati ikka värviringi- primaarvärvid ja sekundaarvärvid, kromaatilised ja akromaatilised jne. Marja aga võtab põhikanga ja vaatab selle järgi, mis sinna sobib ja mis mitte. Või lappide-ruutude omavaheline kokkusobitamine...
Ja selliseid näiteid on oi-kui-palju 😊

Ma olen tänulik kogu selle kogemuse eest 😍
Kusjuures peab mainima, et ma peaaegu polekski sellele kursusele saanud. Esimene kord ei tulnud mulle arve läbi- muidugi ma palusin arve uuesti saata ja e-mail tuli kenasti kohale. Ja teine kord oli probleem maksmisega. Maksin arve koheselt ära ja ise olin nii õnnelik. Aga õnn oli üürike, sest raha tuli minu kontole tagasi ja ilma ühegi selgituseta. Küll ma olin õnnetu. Muidugi ma suhtlesin jälle Tallinna Rahvaülikooliga, et kuidas siis nii ja miks siis nii ja nii edasi nii...
Tuleb välja, et suures maksmise tuhinas olin jätnud viitenumbri märkimata 😏
Liigne agarus pidi hoopis ogarus olema 😉

Igal juhul on mul Teile tõend ette näidata 😊

Ühteist sellest suurest inspiratsioonist olen ma juba töösse rakendanud, kuid suuremaks õmblemiseks läheb umbes juunikuus, kui kool läbi saab.
Oh, juba ootan 😍

Tule piilu minu facebooki lehte- sealt näed esimesena, kui midagi uut on valminud:
https://www.facebook.com/kaire.lapitood/

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar