teisipäev, 13. september 2016

Pinal ja sussikott Kaisale

Kool käib ikka täie hooga ja minu käest on küsitud,
et kas ma oma tütrele ka miskit õmblesin. Ikka õmblesin, kuidas siis muidu :)
Kuna meie majas on kangaid jalaga segada, siis sai tütarlaps ise endale sobivad välja valida. Pinali jaoks sai suurte lilledega roosa kangas, millele õrnlilla pitsiriba kaunistuseks. Lapitehnikas sussikotile sai kasutatud pinali roosasid kangaid ja voodri tume-lillelist kangast:


Pinali pinnalaotus enne kokkuõmblemist:

Pinali vooder (minu lemmik kangas):

Ja sussikott eraldi ka :) Sussikotile panin alla nurkadesse öösid:

Nimed tikkis MTÜ Loov Rõõm.
Kangad on puuvillased, pinali sees on 5mm paksune viltkangas, mis hoiab hästi vormi ja kaitseb pliiatseid ka :)
--------
Kui soovid ka omale sarnast pinalit ja sussikotti, siis palun kirjuta mulle: lapitood@gmail.com 
Kui Sulle meeldivad mu tööd ja Sa tahad olla kursis minu tegemistega,
siis vajuta "meeldib" minu lehel: https://www.facebook.com/kaire.lapitood/

2 kommentaari: